پست شده در برندهای خودرویی بازرگانی گلزارنیا

کوپا | T210 | گلزارنیا

لوازم یدکی ریگان کوپا توسط بازرگانی گلزارنیا به صورت آکبند و اورجینال وارد ایران می‌شود.

در اواسط دهه 90 شمسی بود که زوتی با همکاری سایپا، به بازار کشورمان قدم گذاشت و سپس در سال 97، زوتی به سراغ ریگان خودرو رفت، محصولی که زوتی به ریگان داد، خودرویی با نام کوپا است که البته در بازار چین، با نام دیگری شناخته می‌شود.

کوپا T210

کوپا T210 در واقع محصول جیانگ‌نان از زیر مجموعه‌های کمپانی نام آشنای زوتی است. T210 صرفا برای نمونه تولید شده در ایران نام‌گذاری شده و نسخه اصلی آن در کشور مادر (چین) با نام Zotye T600 Coupa به فروش می‌رسد.

نکته: هیچ تفاوتی در ظاهر و مشخصات فنی T210 و T600 وجود ندارد؛ در واقع هر دو آن‌ها، یک ماشین اما با نام‌های متفاوت هستند.

زوتی T600

زوتی T600 دارای دو مدل مختلف است که به لحاظ ظاهری کاملا با یکدیگر متفاوتند؛ یکی از آن‌ها T600 Sport نام دارد و دیگری T600 Coupe است که در ایران با نام کوپا عرضه و حتی لوگوی کوپا روی آن حک شده و هیچ نشانه‌ای از نام و نشان زوتی در آن نمی‌بینید.

کوپا که طراحی‌اش را از مدل‌های آلمان الگوبرداری کرده، در خطوط تولید خودروسازی راین مونتاژ می‌شود اما ریگان، نمایندگی‌های خدماتی‌اش را در شهر خودرو قرار داده است.

کوپا در سه تیپ «اکسکلوسیو» به‌عنوان ارزان‌ترین تیپ، «رویال» به‌عنوان نیمه‌فول و «فلگشیپ» به‌عنوان فول فروخته می‌شود، تیپ رویال با داشتن ویژگی‌هایی همچون سنسور باران، اتولایت، ایربگ پرده‌ای، سنسور باران، پانوراما، آینه تاشو برقی، صندلی برقی جلو از تیپ اکسکلوسیو برتری دارد.

تیپ فلگشیپ نیز با داشتن تجهیزات گران‌تری مثل سنسورهای باد و نقطه کور و تغییرلاین، دوربین 360، صفحه کیلومتر دیجیتالی، گرمکن صندلی، صندوق هوشمند و … یک سر و گردن بالاتر از تیپ رویال است.

آمار بازدید ها

• جهت مشاهده لیست لوازم یدکی کوپا » کلیک کنید

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 13 =

تماس بگیرید